Kategorije

Uslovi

Ivet Market Group doo,  Ul.Pirandelova 6b, 11160 Zvezdara, Beograd, Republika Srbija. matični broj: 21410861, PIB: 110990262,

Na osnovu Zakona o privrednim društvima, direktor privrednog društva Ivet Market Group doo Beograd, donosi dana 01.06.2019. godine u Beogradu sledeće:

 

OPŠTE USLOVE KORIŠĆENJA

IVET MARKET GROUP D.O.O. BEOGRAD INTERNET SAJTA

SA ODREDBAMA O ZAŠTITI PODATAKA O LIČNOSTI

I OSNOVNE ODREDBE

Član 1.

Ovim opštim uslovima uređuje se Internet prodaja (u daljem tekstu: „Opšti uslovi“) i na jedinstven način se utvrđuju uslovi pod kojima privredno društvo Ivet Market Group doo Ul.Pirandelova 6b, 11160 Zvezdara, Beograd, Republika Srbija, matični broj: 21410861, PIB: 110990262, (u daljem tekstu: „Kompanija“) vrši Internet prodaju putem web sajta koji se nalazi na domenu www.ivet.rs, www.ivet.bg, www.ivet.hr, www.ivet.gr, www.ivet.ro (u daljem tekstu: „Sajt“), kao i postupak za ostvarivanje međusobnih prava i obaveza Kompanije i korisnika usluga/potrošača (u daljem tekstu: „Korisnik“).

Odredbe Opštih uslova su obavezujuće za Kompaniju i svakog Korisnika ponaosob i primenjuju se na sve njihove međusobne ugovorne odnose, izuzev ako posebnim ugovorom Kompanija i pojedini Korisnik ne ugovore drugačije.

Usluge se pružaju u skladu sa Zakonom o elektronskoj trgovini, Zakonom o zaštiti potrošača, Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti, Zakonom o obligacionim odnosima i drugim propisima Republike Srbije.

 

II ZASNIVANJE KORISNIČKOG ODNOSA

Član 2.

Korisnik usluga Kompanije može postati svako zainteresovano poslovno sposobno, domaće ili strano, fizičko ili pravno lice, odnosno preduzetnik, osim maloletnih lica.

Korisnikom usluga Kompanije se postaje samim pristupom Internet servisu odnosno korišćenjem usluga Kompanije, pod uslovima i na način iz ovih Opštih uslova. Svakim pojedinim pristupkom Internet servisu korisnik potvrđuje da je upoznat sa odredbama ovih Opštih uslova i da je u potpunosti saglasan sa njima. Ovi Opšti uslovi primenjuju se na svaki pojedini pristup svakog pojedinačnog lica (korisnika).

Za korišćenje usluga korisnik navodi samo one podatke o sebi koji su neophodni za izvršenje tih usluga za čije je korišćenje zainteresovan.

Ukoliko korisnik to želi, može postati Registrovani korisnik, tako što će podneti zahtev za zasnivanje korisničkog odnosa, pisanim putem u elektronskom obliku, putem formulara na Internet servisu Kompanije.

Registrovani korisnik se predstavlja Internet servisu svojom potvrđenom (verifikovanom) adresom elektronske pošte.

Registrovani korisnik se obavezuje da u slučaju promene podataka značajnih za identifikaciju odnosno izvršenje usluga, o istom bez odlaganja obavesti Kompaniju.

Potvrdom zahteva za zasnivanje korisničkog odnosa korisnik potvrđuje da je upoznat sa odredbama ovih Opštih uslova i da je u potpunosti saglasan sa njima.

 

III POČETAK I TRAJANJE KORISNIČKOG ODNOSA

Član 3.

Stupanjem u korisnički odnos smatra se momenat davanja saglasnosti na odredbe ovih Opštih uslova.

Saglasnost se daje konkludentnom radnjom – pristupanjem Sajtu.

Član 4.

Korisnički odnos između Registrovanih korisnika i Kompanije se zaključuje na neodređeno vreme i/ili Ugovorom o prodaji na daljinu.

 

IV NEMOGUĆNOST PRENOSA PRAVA KORIŠĆENJA USLUGA

Član 5.

Pravo na korišćenje usluga Kompanije, koje korisnik stekne u skladu sa ovim Opštim uslovima, ne može se preneti na treće lice.

 

V CENE

Član 6.

Kompanija samostalno utvrđuje cene i druge komercijalne uslove za pružanje usluga i prodaju robe, u skladu sa svojom poslovnom politikom.

U skladu sa zakonom, sve navedene cene su sa uračunatim pripadajućim PDV-om. Cena dostave biće prikazana ponaosob za svaku potvrđenu narudžbinu.

Cene i drugi komercijalni uslovi pružanja usluga dostupni su korisniku u svakom trenutku putem Sajta.

 Kompanija zadržava pravo na izmenu cena i drugih komercijalnih uslova pružanja usluga i prodaje robe, o čemu putem Sajta obaveštava korisnika.

 

VI PLAĆANJA

Član 7.

Predračuni i računi sadrže, između ostalog, obračunati iznos za korišćenje usluga i prodaju robe Kopmanije i obaveze po osnovu javnih prihoda (porezi, takse i dugo), kao i informacije o načinu i roku plaćanja, izjavu reklamacije i obaveštenje o mogućnosti jednostranog raskida, u skladu sa Zakonom.

Račune za pružene usluge Kompanija dostavlja:

  • korisniku putem kurirske službe, na adresu korisnika, uz prijem narudžbine (pouzećem);
  • Registrovanom korisniku putem elektronske pošte, na registrovanu adresu elektronske pošte korisnika, nakon prijema narudžbine, u toku trajanja korisničkog odnosa.

Član 8.

Predračuni se korisniku dostavljaju u elektronskom obliku ili uz pošiljku .

Dostavu računa u štampanom obliku Kompanija vrši putem obične pošte, na poseban zahtev Registrovanog korisnika, za šta može Registrovanom korisniku naplatiti takve troškove poštanskih usluga.

Član 9.

Kompanija nije odgovorna u slučaju da korisnik ne primi blagovremeno predračun ili račun (usled kvara na računarskoj mreži Registrovanog korisnika, propusta u radu poštanske službe ili više sile i slično).

Korisnik je dužan da odmah po isteku uobičajenog roka za prijem predračuna ili računa obavesti Kompaniju o izostanku i zatraži slanje duplikata.

 

VII REKLAMACIJE I PRAVO NA RASKID UGOVORA O KUPOVINI

Član 10.

Kompanija ima zakonsku odgovornost zbog nesaobraznosti robe ili usluge ugovoru o prodaji robe.

Na sve reklamacije, primenjuje se važeći Pravilnik o rešavanju reklamacija Kompanije.

Ukoliko korisnik smatra da obračun usluga nije pravilno izvršen može podneti Kompaniji reklamaciju u roku od 24 časa od prijema predračuna ili računa, s tim što je dužan da uplati iznos koji reklamacijom nije osporen.

Korisnik može podneti zahtev za reklamaciju na isti način ukoliko je došlo do greške u izboru usluga ili postoji drugi razlog zbog koga korisnik nije u mogućnosti da koristi uslugu, pod uslovom da korisnik već nije započeo korišćenje usluga.

Reklamacija mora da sadrži precizan opis nepravilnosti u obračunu ili drugog razloga za reklamaciju i mora biti potpisana od strane korisnika ili lica koje je ovlašćeno za zastupanje korisnika.

Kompanija je dužna da korisniku bez odlaganja izda potvrdu o prijemu reklamacije, koju može da izda i elektronksim putem- korisnik uvek dobija automatski mail kad je njegova reklamacija primljena.

Kompanija neće uvažiti reklamacije koje su nejasne, nepotpune i podnete neblagovremeno, kao ni reklamacije koje nisu podnete od strane korisnika ili lica ovlašćenog za zastupanje korisnika.

U slučaju usvajanja reklamacije za nepravilno obračunate usluge, Kompanije će korisniku izdati novi predračun ili račun sa naznačenim rokom uplate, umanjen za uplaćeni iznos koji reklamacijom nije osporen.

Sve reklamacije, odnosno reklamacione izjave se dostavljaju putem OBRASCA ZA REKLAMACIJU, ZAMENI I POVRAT, koji se može preuzeti >> OVDE  zajedno i lepo upakovano sa pošiljkom koja se vraća preko pošte ili preko kurirske službe.

Lepo upakovani proizvodi sa obrascem za reklamaciju i pratećom dokumentacijom se vraća na adresu: ul.Pirandelova 6b, 11160 Zvezdara, Beograd, R.Srbija.

Član 11.

Korisnik koji je robu kupio putem Sajta, odnosno ukoliko mu je roba dostavljena kurirskom službom (ugovor na daljinu), ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu, u roku od 14 dana, bez navođenja razloga i dodatnih troškova, osim troškova vraćanja robe, koje u ovom slučaju snosi korisnik. Rok od 14 dana računa se od trenutka kada roba dospe u državinu korisnika, odnosno trećeg lica koje je odredio korisnik, a koje nije prevoznik-kurirska služba. Protekom roka iz ovog stava, prestaje pravo korisnika na odustanak od ugovora.

Korisnik ostvaruje pravo na odustanak od ugovora izjavom o jednostranom raskidu, koja mu se kao Obrazac za jednostrani raskid ugovora dostavlja uz naručenu robu (ili šalje elektronski). Registrovani korisnik ostvaruje pravo na odustanak od ugovora izjavom koja mu se kao Obrazac za jednostrani raskid ugovora dostavlja prilikom registracije, u elektronskom obliku ili uz pošiljku i moguće ga je koristiti prilikom svake pojedine kupovine. Korisnik popunjen Obrazac dostavlja Kompaniji putem bilo koje kurirske službe, a o prijemu istog korisnik će takođe biti obavešten putem elektronske pošte, sa automatskim mailom.

Sve izjave kojima se jednostrano raskida ugovor, odnosno izjave o jednostranom raskidu se dostavljaju putem OBRASCA ZA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA, koji se može preuzeti >> OVDE

Član 12.

U slučaju jednostranog raskida ugovora korisnik je dužan da vrati robu Kompaniji, bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od prispeća. Roba se vraća o trošku korisnika, slanjem robe poštom ili bilo kojom kurirskom službom na adresu Kompanije, Ivet Market Group doo Beograd, ul. Pirandelova 6b, 11160  Zvezdara, Beograd, Republika Srbija sa naznakom Ivet market Group.

Korisnik je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe. Korisnik je obavezan da proizvod vrati kao nekorišćeni, neoštećeni i u originalnoj ambalaži, odnosno u istom stanju u kakvom je i isporučen, bez ikakvih mehaničkih ili bilo kakvih drugih oštećenja.

Korisnik nema pravo da odustane od ugovora u slučaju isporuke zapečaćene robe koja se ne može vratiti zbog zaštite zdravlja ili higijenskih razloga, odnosno u slučaju da je kupio robu koja dolazi u direktan dodir sa intimnim delovima tela kao što su na primer: čarape, donji veš, kupaće gaće i kupaći kostimi i slično.

Kompanija je u slučaju zakonitog odustanka od ugovora dužna da korisniku vrati iznos koji je korisnik platio po osnovu ugovora i to u roku od 14 dana od dana kada je primila obrazac za odustanak zajedno sa proizvodom/proizvodima. 

 

VIII KORIŠĆENJE USLUGA I DOSTAVA

Član 13.

Kompanija se obavezuje da korisniku obezbedi korišćenje Sajta, u okviru svojih tehničkih mogućnosti, s tim što zadržava pravo da, bez posebne najave, zbog radova na sistemu ili drugih potreba održavanja privremeno obustavi pružanje usluga, odnosno funkcionisanje Sajta, delimično ili u celosti, sve dok za tim postoji opravdana potreba.

Član 14.

Kompanija se obavezuje da će na prikladan način informisati korisnika o relevantnoj domaćoj zakonskoj regulativi iz oblasti Internet trgovine, te opšteprihvaćenim preporukama i kodeksima koji se odnose na dozvoljeno i prihvatljivo korišćenje servisa za Internet trgovinu.

Korisnik se obavezuje da će servise Kompanije koristiti u skladu sa zakonskom regulativom, preporukama i kodeksima iz prethodnog stava.

Član 15.

Sajtom, Kompanija omogućava korisniku da naruči ponuđenu robu iz dostupnog prodajnog asortimana.

Momentom naručivanja robe smatraju se:

  • Potvrda narudžbine na Sajtu kada se roba plaća pouzećem;
  • Prijem iznosa iz narudžbenice kada se roba plaća na drugi način.

Član 16.

Kompanija se obavezuje da robu naručenu i dostupnu na skladu u periodu od ponedeljka do petka u 10 časova dostavi kurirskoj službi u roku od 72 časa.

 

Član 17.

Kurirska služba dostavlja naručenu robu u roku od jednog dana.

Kurirska služba ima isključivu odgovornost za isporuku naručene robe korisniku.

Kurirska služba pošiljku donosi na adresu za isporuku korisniku u periodu od 8-16 h. Korisnik se obavezuje da u tom periodu obezbedi da na adresi bude lice koje može preuzeti pošiljku. Kurirska služba pokušava da uruči pošiljku u dva navrata.

U slučaju neuspele isporuke kuriri su u obavezi u sistemu promeniti status pošiljke a na adresi isporuke ostaviti potvrdu o pokušaju dostave u kojoj će biti navedeni kontakt podaci i vreme pokušaja isporuke.

Ukoliko korisnik ni tada ne bude pronađen na adresi dostave, pošiljka će se vratiti Kurirskoj službi i pošiljaocu bez dodatnih troškova.

Član 18.

Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da korisnik vizuelno pregleda paket da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko korisnik primeti da je transportna kutija oštećena i posumnja da je i proizvod možda oštećen, korisnik je ovlašćen da odbije prijem pošiljke.

Član 19.

Korisnik se obavezuje da neoštećenu pošiljku preuzme i potpiše dokaz o prijemu pošiljke sa pratećom dokumentacijom - adresnicu Kurirskoj službi.

 

IX ZAŠTITA PODATAKA O LIČNOSTI

Član 20.

Kompanija se obavezuje da poštuje tajnost ličnih podataka u vezi sa korišćenjem Sajta, i tajnost komunikacije korisnika putem Interneta, u skladu sa važećim propisima.

Kompanija se neće smatrati odgovornim za povredu prava na privatnost i sigurnost korisnika koju putem Interneta izvrše treća lica.

Kompanija će svako narušavanje prava privatnosti i sigurnosti korisnika odmah prijaviti nadležnim državnim organima.

Član 21.

Kompanija vrši obradu podataka o ličnosti bez pristanka lica u svrhu izvršenja obaveza određenih ugovorom o kupovini, kao i radi pripreme zaključenja tog ugovora, u skladu sa članom 12 stav 1 tačka 2 Zakona o zaštiti podataka o ličnosti.

Kompanija vrši obradu neophodnih podataka onih lica koja su dala pristanak za obradu (Registrovanih korisnika).

Kompanija vrši obradu podataka o ličnosti i to za  jasno određenu svrhu za koju je pristanak dat, na zakonom dozvoljen način tako da lice na koje se podaci odnose ne bude određeno ili odredivo i nakon što se ostvari svrha obrade, a u srazmeri sa svrhom obrade.

Podaci koji se obrađuju moraju biti istiniti i potpuni, kao i da se zasnivaju na verodostojnom izvoru, odnosno izvoru koji nije zastareo.

Član 22.

Pre prikupljanja podataka, Kompanija obaveštava lice na koje se podaci odnose o sledećem:

  • Da je lice odgovorno za prikupljanje podataka – rukovalac - Kompanija;
  • Da je svrha prikupljanja i obrade podataka omogućavanje nesmetanog funkcionisanja Sajta, bezbednost korisnika Sajta i omogućavanje e-trgovine Korisnicima Sajta u skladu sa zakonom, izvršenje ugovora o kupovini, kao i slanje promotivnih obaveštenja;
  • Da se prikupljeni podaci koriste na način koji omogućava identifikaciju lica učesnika e-trgovine, korisnika odnosno kupaca, a u skladu sa dobrim poslovnim običajima, čuvanjem poslovne tajne i zakonom;
  • Da su lica koja koriste podatke ona lica koja su zaposlena u Kompaniji koja imaju ovlašćenje za korišćenje podataka; Kompanija sa kojom korisnik stupa u obligacioni odnos (u meri koja je neophodna za ostvarenje tog odnosa); Kurirska služba (samo podatke koji su neophodni za isporuku robe korisnicima); kao i svi Državni organi koji na osnovu zakona i/ili odluke suda ostvaruju pravo korišćenja podataka;
  • Da je davanje podataka o ličnosti dobrovoljno, te da niko ko ne želi da bude korisnik Sajta nije u obavezi da ostavi bilo kakav podatak, ali da je ostavljanje podataka obavezno u smislu Zakona o obligacionim odnosima, Zakona o elektronskoj trgovini i Zakona o oglašavanju, radi ostvarivanja prava po tim zakonima;
  • Da lice koje je dalo pristanak o prikupljanju i obradi podataka može, u bilo koje doba i bez obrazloženja povući svoj pristanak, što kao pravnu posledicu proizvodi prestanak korišćenja Sajta, dospevanje svih neizmirenih obaveza nastalih za vreme trajanja korisničkog odnosa, kao i da time prestaje svako dalje prikupljanje podataka od lica koje je pristanak povuklo;
  • Da u slučaju nedozvoljene obrade lica imaju prava na zaštitu podataka o ličnosti, kao i drugih prava koja im po zakonu pripadaju.

Podaci koji se prikupljaju od kupca radi izvršenja obaveza određenih ugovorom o kupovini, kao i radi pripreme zaključenja tog ugovora su: ime, prezime, adresa i broj telefona,e-mail adresa  i u druge svrhe se ne koriste. Podaci koji se prikupljaju uz pristanak lica, u gore naznačene svrhe su: ime, prezime, adresa, broj telefona, e-mail adresa i IP adresa svakog pojedinog pristupa Sajtu.

Član 23.

Kompanija ne odgovara za tačnost podataka koje su unela druga lica, kao ni za rezultat eventualne obrade podataka koja je za predmet imala takve podatke.

Član 24.

Kompanija poštuje privatnost korisnika Sajta. Podaci iz procesa registracije, te ostale podatke o korisniku, Kompanija neće otkrivati trećim licima, osim u svrhu i pod uslovima navedenim u ovim Opštim uslovima i slučaju kada je to izričito zakonom propisano.

Član 25.

Kompanija može, u skladu sa zakonom, prikupiti određene podatke o posetama dobijene tokom korišćenja Sajta (takozvane “cookie“ podatke). Pod pojmom ”cookie” podaci podrazumevaju se podaci koje se odnose na tehničke karakteristike uređaja kojim korisnik pristupa Sajtu kao što su: podaci o veličini ekrana, operativnom sistemu, pregledaču (engl. “Browser”) internet sadržaja. Ove podatke Kompanija može da koristi kako bi imala informacije kojima bi poboljšala svoj Sajt i njegov sadržaj dodatno usmerila i prilagodila posetiocima i Korisnicima. Kompanija ne prikuplja podatke o prethodnim posetama drugim internet stranicama, pretragama ili kakvom drugom sadržaju ili drugim informacijama koje “cookie” podaci korisnika ili trećih lica mogu da sadrže. Kompanija koristi „cookie“ podatke u svrhu analize poseta putem platforme Google Analytics kompanije Google Inc. SAD.

Član 26.

Korisnik se obavezuje da u okviru sopstvene računarske mreže koja je povezana na Internet osigura bezbednost, integritet podataka i prava pristupa resursima.

 

X POVERLJIVOST PODATAKA PRAVNIH LICA

Član 27.

Podaci o pravnim licima koje prikuplja Kompanija jesu podaci koji se inače prikupljaju u svrhu poslovanja među pravnim licima, a zarad stupanja u poslovni odnos.                      

Član 28.

Ugovorne strane su saglasne da sve pribavljene podatke koje je druga ugovorna strana pravno lice, označila kao poverljive, u vezi sa zaključivanjem ili realizacijom korisničkog odnosa, čuvaju kao poverljive tokom trajanja korisničkog odnosa, kao i u roku od dve godine nakon njegovog prestanka.

Član 29.

Kompanija prikuplja podatke o korisniku koji je pravno lice, potrebne za zasnivanje korisničkog odnosa, pružanje kvalitetne usluge i obezbeđivanje pravovremenog informisanja, u skladu sa dobrim poslovnim običajima.

Kompanija neće upotrebljavati poslovne podatke korisnika pravnog lica u marketinške ili bilo koje druge svrhe, bez saglasnosti korisnika.

 

XI ZAŠTITA AUTORSKOG PRAVA

Član 30.

            Kompanija ima isključivo autorsko pravo na Sajtu i na svim pojedinačnim elementima koji ga čine, kao što su tekst, vizuelni i audio elementi, vizuelni identitet, korisnički interfejs, kod, podaci i baze podataka, programski kod i drugi elementi Sajta.

Član 31.

Neovlašćeno korišćenje bilo kog dela ili Sajta u celini, bez izričite prethodne dozvole u pisanoj formi izdate od Kompanije kao nosioca isključivog autorskog prava, smatraće se povredom autorskog prava Kompanije i podložno je pokretanju svih postupaka u punoj zakonskoj meri.

 

XII SUSPENZIJA PRUŽANJA USLUGA

Član 32.

Kompanija može suspendovati pružanje usluga korisniku ukoliko postoji sumnja da postoji bilo kakva nedopuštena ili prevarna radnja koja može naneti štetu Kompaniji, korisniku ili trećem licu.

Član 33.

Kompanija može suspendovati pružanje usluga korisniku radi otklanjanja tehničkih kvarova ili obavljanja drugih neophodnih radova na svojoj infrastrukturi.

Kompanija će blagovremeno obavestiti korisnika o terminima isključenja radi planiranih radova na infrastrukturi.

 

XIII ODGOVORNOST I OGRANIČENJA

Član 34.

Korisnik samostalno odgovara za svoje postupke prilikom korišćenja Interneta, Sajta, kao i za sadržaj svoje komunikacije sa trećim licima i sadržaje koje učini javno dostupnim putem Interneta uključujući i Sajt.

Član 35.

Kompanija ne odgovara za štetu koju korisnik ili treće lice pretrpi usled:

  • Smanjenog propusnog opsega, otežanog prenosa ili povremenih, privremenih prekida u pružanju usluga, koji su uzrokovani interferencijom, atmosferskim prilikama, fizičkim preprekama i uopšte razlozima koji uzrokuju varijabilnost kojoj je podložna tehnologija žičnog ili bežičnog povezivanja;
  • Preopterećenja, kašnjenja ili grešaka u funkcionisanju delova Interneta na koje Kompanija objektivno ne može da utiče;
  • Neovlašćenog korišćenja Internet usluga sa strane korisnika;
  • Vršenja svih vrsta finansijskih i ostalih poslovnih transakcija od strane korisnika na Internetu;
  • Suspenzije propisane odredbama ovih Opštih uslova ili zakonom;
  • Korišćenja nestandardne opreme od strane korisnika;
  • Preseljenja korisnika na drugu lokaciju sa koje nije moguć pristup Sajtu ili vršenje dostave;
  • Dejstva više sile ili drugih uzroka koji su van kontrole Kompanije;
  • Trajnog prestanka obavljanja delatnosti Kompanije.

 

XIV PRESTANAK KORISNIČKOG ODNOSA

Član 36.

Korisnički odnos između Kompanije i korisnika može prestati na osnovu jednostranog otkaza svake strane.

Kompanija može jednostrano i bez otkaznog roka raskinuti odnos sa korisnikom u sledećim slučajevima:

Član 37.

Korisnik može jednostrano raskinuti korisnički odnos sa Kompanijom ukoliko nije saglasan sa promenama ovih Opštih uslova. Zahtev za raskidanje korisničkog odnosa po ovom osnovu korisnik je dužan da dostavi Kompaniji u roku od osam dana od dana prijema obaveštenja o promeni Opštih uslova.

Korisnik je dužan da u slučaju prestanka korisničkog odnosa, bez obzira na osnov prestanka, odmah, a najkasnije u roku od 8 dana, izmiri sva eventualna dugovanja prema Kompaniji.

 

XV REŠAVANJE SPOROVA

Član 38.

Korisnik i Kompanija su saglasni da se odredbe ovih Opštih uslova imaju tumačiti na način koji doprinosi izvršenju ugovornih obaveza na obostranu korist.

Član 39.

Korisnik i Kompanija su saglasni da sve eventualne nesporazume koji nastanu tokom trajanja korisničkog odnosa pokušaju da reše mirnim putem. Ukoliko u tome ne uspeju, za sporove sa fizičkim licima nadležan će biti Prvi osnovni sud u Beogradu, a za sporove sa pravnim licima i preduzetnicima biće nadležan Privredni sud u Beogradu, uz primenu prava Republike Srbije.

 

XVI IZMENE OPŠTIH USLOVA

Član 40.

Kompanija zadržava pravo da vrši izmene i dopune ovih Opštih uslova u skladu sa izmenjenim uslovima poslovanja i u skladu sa svojom poslovnom politikom.

Kompanija se obavezuje da korisnika na pogodan način obavesti o izmenama ovih Opštih uslova, osam dana pre stupanja izmena na snagu.

 

XVII VAŽENJE OPŠTIH USLOVA

Član 41.

Ovi Opšti uslovi stupaju na snagu osmog dana od dana objavljivanja i primenjivaće se od 01.07.2019. godine.

 

 


Vrati čak do gore